ALTIN ONS

$1204.4150

Güncel: 03:49:40

USD/TL

3.8101

03:49:40

EUR/TL

4.0429

03:49:40

PARİTE

1.0604

03:49:40

STERLİN

4.5908

03:49:40
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.0604 03:49:42
EUR 4.0429 03:49:42
USD 3.8101 03:49:42
ALTIN ONS $1204.4150 03:49:42

Profil sayfası: Aceleci45

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Aceleci45

Kayıt tarihi:28 Ekim 2016

Son giriş:01 Kasım 2016 10:49:58

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:113

Üye puanı:12

Takipçileri:1

Takip edilen:9

Baktığı sayfa:Vakıfbank - Gram Altın fiyatları (16.1.2017 23:59:09)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Erkek

Doğum tarihi:23 Eylül 1986

Meslek:Kamu çalışanı

Yaşadığı yer:Manisa

Kişisel Görüş ve Yorumları

Aza kanaat verene şükür gerek...

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.
Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Aynen öyle kardeşim 2 kuruş kar ettiğini sanıyo ama 3 kuruş yüksekten aldığını hesaba katmayı unutuyo işte

Numberonerhan için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Gün al satçılara yaradı valla

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Dün paniklenipte zararına satış yapanlar bi kendinize stop diyebilmeyi bilseniz

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Öykü sen 3. 80 i bekliyorum demiştin naptın aldınmı

Öykü777 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

1 lira çok normal bence yüzde alacak sonuçta

memet2727 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

He he... A haberin müdavimleri sizi her şey süt liman, faiz lobisi dimi her şeyi ayarlayan zamanında 3. liradan aldığın dolarları talimatla 3. 50 den bozdunuz vatan millet sakarya nutukları atarsınız benim vatanseverliğimi üç beş kuruşla ölçmeyi düşünebilecek kadar düşüncesizsiniz

Erol42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Ona bakarsan senin mantığınla 4. 5 olma ihtimalide var 3. 3 ü rüyanda görürsün artık

Erol42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Aynen reis vitrin kuşlarla doldu :)))

ibonline için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Biraz düşüş olunca ben demiştimciler piyasada türemeye başladı daha önce nerdeydiniz

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Cesaret herkesin sergileyebileceği bir şey değildir herkesin bir risk potası vardır

Erol42 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Yorumlarının Altına imzamı atarım

cüneytken için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Sanki ne değişecek bir iki müdahaleyle anayasa oylamaları vb.. iç faktörler desteği yukarıya çekecektir zamanla biraz stop demesini bilmeli

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Aynen kârdan zarar olsada ne yapalım özgür irademizle karar veriyoruz kimseyi itham etmek vazifemiz değil bazıları gibi

patron54 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Ömer kardeş kendin kararını ver burda grafikler bile yanıltıcı oluyo

Omer6181 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Sen hep diyosun hocam maşallah

Sporcuikra için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

2 saatte bir kar edecek değiliz ya acelemiz yok bekleriz 3. 91 den terste olsakta

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

O kadarda değil canım

Öykü777 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Mechul panikleme çıkacak yine3. 92 de ne ki

mechul için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Alamayanlar için düzeltme geldi daha ne bekliyorsunuz alın işte fırsat zamanı

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

3. 93 bandına girilmiştir

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Asi nehri gibisin aşağıdan yukarıya akıyon yine :))

asi_meleq için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Varlıksın anladık

Spartacus39 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Paşa yorum bekliyoruz

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Dostum koşturuyon milleti yalın ayak başı gabak :)))

djtiesto için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Sarraf oldukça profsun kardeşim uzun vadecileri severim

sarraf55 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Ya arkadaşlar burda görgüsüzlük yapmanın alemi yok bazıları yazmış şu kadar altınım var filan yapmayalım böyle şeyler

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Rica ederim hayırlı kazançlar

mustafa_nisa için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Yok hocam türkiye finans kuveyt teb denizde var

mustafa_nisa için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Naptın reis hala beklemedemisin

mahmud için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Ne yani biz devletin yanında değilmiyiz senin ne işin var o zaman burda

kazanç51 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Usb anlık düşüşlere bakıpta ben size demiştim diyenler çıkmaya başladı panik1 havasına gerek yok arkadaş 20 ocak var fitch var bekleyin biraz

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Ultraaslan bu seviyeden satmadığın müddetçe zararda değilsin korkma sadece bekle

Ultraslan32 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Altına imzami atarım üstad

alkim için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

3. 76 dan dolara giriş yaptık vira bismillah

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Benimde rumuz aceleci ama biraz sabırlı sayılırım hocam çelişkiye düşmeyi seviyorum :))

Thor için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Önemli olan o zaten sabırlı olan kazanıyo sarraf arkadaşın dediği gibi al sat değil al yat kazandırıyo

Thor için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Bekleyeceksin gr her zaman alım fırsatı verir buralar risk

didemsucu için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Çıkacak kurdan ziraatte nasibini alacak yani süper yorum yapmış eleman :))

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Boşuna 2 . mahmud dememişsin vallahi helal olsun hocam al satta herkesin yanlış bildiği doğruları dile getirmişsin

mahmud için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Aceleci45 yorumu ()

Yurtiçinde bugün saat 1730'da Hazine nakit dengesi açıklanacak. Yurtdışında ise saat 10:00'da Almanya sanayi siparişleri, saat 13:00'te Euro bölgesi perakende satışlar, saat 16:30'da ABD işsizlik, tarım dışı istihdam, dış ticaret dengesi ve saat 18:00'de ABD fabrika siparişleri verileri açıklanacak.

Genel çerçevede TCMB'nin siyasi endişelerle TL'nin sert değer kayıplarına karşın faiz adımlarını kullanmaktan çekinebileceği endişesinin, faiz adımlarının kullanılması halinde siyasilerle yaşanabilecek gerilim ihtimalinin, Türkiye'yi yatırım yapılabilir kredi notuyla değerlendiren Fitch'in yaklaşan değerlendirmesi ile siyasi ve jeopolitik gelişmeler kuru baskılayan ana unsurlar olarak öne çıkıyor.

Fitch tarafından yayımlanan ülke notu değerlendirme takvimine göre Türkiye'nin negatif görünüm ile yatırım yapılabilir en düşük seviyede olan BBB- olan kredi notu hakkında değerlendirme 27 Ocak Cuma günü açıklanabilecek.

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!