ALTIN ONS

$1203.0200

Güncel: 07:30:22

USD/TL

3.8064

07:30:24

EUR/TL

4.0520

07:30:26

PARİTE

1.0635

07:30:24

STERLİN

4.6745

07:29:40
Açık tut

Üyeliğinizi hemen başlatın!..

Şifrenizi sıfırlamak için e-postanızı giriniz.

PARİTE 1.0635 07:30:28
EUR 4.0520 07:30:28
USD 3.8064 07:30:28
ALTIN ONS $1203.0200 07:30:28

Profil sayfası: Kağan_Berk_Çkmk

Üyelik Bilgileri

Üye adı:Kağan_Berk_Çkmk

Kayıt tarihi:06 Aralık 2016

Son giriş:06 Aralık 2016 15:23:22

Durum:Çevrimdışı

Yorum sayısı:553

Üye puanı:42

Takipçileri:16

Takip edilen:8

Baktığı sayfa:Gram Altın'ın yorumları ve güncel fiyatları (19.1.2017 01:32:11)

Kişisel Bilgileri

Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum

Doğum tarihi:Belirtilmedi

Meslek:Belirtilmedi

Yaşadığı yer:Bursa

Alım/Satım Simülasyon Durumu

Gram Altın:0 Gram altını var

Puan:10000 Nakit puanı var

T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi

İşlem geçmişi

İşlem geçmişi bulunmuyor.

Yatırımları

249

Yasal Uyarı: Altin.in'de yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler "Yatırım Danışmanlığı" kapsamında olmamakla beraber kişisel görüşleri yansıtmaktadır. Bu görüş ve bilgilere dayanılarak alınacak yatırım kararları beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Dolayısıyla öncelikle yıldızsız (kayıtsız) veya kayıtlı kullanıcıların yorumlarından çıkarsamalar yaparak yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Aynenn öylee dostum çok haklısın..

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Haklısın kardeş :D

tmothy için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

O kadına birşey olmaz para kadını senden benden dinç tutuyor :D

tmothy için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Fed Başkanı Janet Yellen'in bugün 23:00'te konuşma yapması bekleniyor.

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Hayırlısı bakalım bekleyip görelim

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Eyvallah bu arada sen de adamsın kardeşim benim

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Kanka açık konuşmak gerekirse benim vade sıkıntım olmadığından herhangi sıkıntı durumum yok. Vade durumu olsa girmezdim kısa vade de stres yaptırır adama. Yazık günah para pul için sağlıktan olmaya gerek yok. Ama uzun vadede bırak gitsin 10 yıllık birikim planım var onu uygulamaya çalışıyorum aylık 35- 40 Gram atarsam 10 yıl sonra hayırlı işler :)
@Kartalbjk1903

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Abi açık olmak gerekirse ben alış satış önerisi yapmıyorum. Ama benim yaptığım ayın 20 sini beklemek duruma göre 24 ünü beklemek. 20 sinde tavan yaparsa çıkarım baktım müdahale yok 24 ünde müdahale olacak 24 ünde çıkarım. Bekleyip göreceğiz..

EnGeLLi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Kanka elimde 15. 000 TL var baktım Gram 147- 148 bandında oynuyor. USD 3. 75 bandında mecbur dolar aldım o rakamlardan gram alınmaz yoksa. He birde USD 4 TL yi görecek kanaatı olduğu için piyasada çok çekinmedim. En kötü 3. 90 larda satarım :)

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Gram dolar ikiside var :)

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Aynen öyle kardeşim ya :)

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Son viraja 2 gün :)

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Günaydın dostlar :) @cacevic @antyakn @Kartalbjk1903 @enver12345

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Hahah sesli güldüm :D

Passanger için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Zor direniyor bence :)

Passanger için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Evet dolara bağlı olarak Altında da olabilir.

Money_buy_ için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Arkadaşlar davos zirvesi başladı 20 ocak'a kadar devam edecek. Yükseliş olabilir

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Stres yapma niye stres yapıyon yükselecektir zararın felan da olmayacak inşallah. Acele etme bekle biraz

asi_meleq için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

İnşallah kimse para yüzünden strese girmesin :)

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Hadi canım :) o zaman sert konuşmaz ki :)

Hasan_56 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Aynen kardeşim doları 4 ten Gramı 150 ve üzerinden çıkaralım tüm site sakinleri kara geçsin sonra piyasa durulsun altın gelsin 115- 120 lere dolar gelsin 3. 30 lara nefes alsın türkiye :)

Kartalbjk1903 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Cümlemizden kardeşim benim

EnGeLLi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Hee kar muhakkak verecektir diye düşünüyorum kardeşim. Allah bereketini versin inşallah.

EnGeLLi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Ben trumpı anlamış değilim ilk 5 dakika ılıman konuşuyor sonra birden dengesizleşiyor sonra tekrar ılımanlaşıyor :D cuma gününü kestirmek zor :)

Hasan_56 için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Teşekkürler dostum

danyell için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Kardeşim yanlış yönlendirmek istemem ama zaten almışsın artık. Gün olarak kestiremesem de Gramı 150 üzeri beklediğimden dolayı hala satmadım inşallah gelecektir de. Şuan 148 ise 3 gün sonra trump koltuğa geçince 150- 153 test edecektir diye düşünüyorum. İnşallah yanılmam

EnGeLLi için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Eyvallah kardeşim benim

antyakn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Teşekkürler :) hepimizin bereketli olsun

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Tünaydın Yarım saat önce 3. 77 den 1400 USD eklendi hesaba :) @cacevic @antyakn

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Aynen hadi ben yattım dikkat et kendine :)

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

3 gündür çalışıyorum daha şimdi geldim yatağıma girdim. Ben uyurum 10 dkk sonra Gram 150 yi aşar millet kar yapar ben uyanırım 138 lere düşmüş bende bu şans olduğu sürece :D

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Hııı Gramı neden bıraktın :) ikimizin TL leri birleştirip grama girelim :D

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Yok 173 Gram 1900 USD 6. 000 TL :) beklemedeyim :) ya sen?

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Günaydın elifcik :D işler yoğunlaştı son günlerde pek uğramaya vaktim olmuyor :D

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Ee yani biz düşsün çıksın kimseye al sat demiyoruz :) ben mesela beklemeyi sabretmeyi öğrettim kendime 10 yıl kuralı :P

antyakn için cevaplandı (yorumu göster)

1BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Ons düşmedikçe sıkıntı yapmam dolar takılsın kafasına göre vade sıkıntım zaten yok :)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Kim tepki gösterdi :D

antyakn için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Hadi ya bursada bile elektrik mi gidiyor

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

İnternetim az çekiyor geç yazıyorum

cacevic için cevaplandı (yorumu göster)

0BeğenmedimŞikayet

Gram Altın için Kağan_Berk_Çkmk yorumu ()

Nasıl yani

tentest için cevaplandı (yorumu göster)

Cevap yaz Gönder

Canlı Ons Grafiği

Anlık | 1D | 5D
Ons grafiği hazırlanıyor...

Dolar Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Dolar grafiği hazırlanıyor...

Euro Grafiği

1D | 10D | 1S | 1G
Euro grafiği hazırlanıyor...
Copyright © 2009 Altin.in = Altın Fiyatı!